Where is Jordi?

Wednesday, January 25, 2006


Buenas familia!! Primer de tot, sentu no poder conectarme mes sovint pero es q no tinc internet. Avui ho estic fent desde la uni, a veure si desde aki puc ferho mes sovint.

Resum rapid: per aki tot genial. El curru va be, tot i q una mica monoton pero aviat començare a fer coses mes xules.

La esquida de fa dos fins de semana increible, buah, com es nota aixo d'estar als alps, la neu estava increible i hi havia poca gent. Les pistes no gran cosa, pq vam anar a una estacio secundaria pero molt be. Vaig fer snow. Vinga fotillus! Els de la foto som: Miguel (el meu jefe), la Celine la seva novia, el Santi i la Gemma, una parella de barcelona q tambe viuen aqui i q son amics del Miguel i la Celine.

Mes fotus:


Akesta es una fotu de la ciutat que vam visitar el dia abans: Annecy, bua, es com una ciutat de conte. Aqui us deixu una fotillu molt xula ;)















Aquest es el peazo de xalet que vaig llogar a l'empresa per 8 persones, i q nomes em va costar 30euros el fi de semana :D Bull mola!


Q mes... akest ultim fi de setmana vam anar a Lyon, pero no tinc fotus. Es molt wapa, rollu praga o budapest, al proxim post us posu fotus.


Bueno, q em foten fora de la sala. Una abraçada a tots. Força Nastic! L'any que ve al PS6 i al FIFA 2006!!

1 Comments:

At 1:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Pelopinxo diu:

FELICIDADES CABEZON, ya nos contarás que hiciste para tu cumple... Au revoir!

 

Post a Comment

<< Home